Pachete

PACHET DIAMOND (full option)
  • Presupune organizarea de la „A la Z” a evenimentului tău

Consultanță (la telefon, pe whatsapp/email sau fizic)

  • Stabilirea conceptului de nuntă și tematică
  • Recomandare de locație și furnizori
  • Bifarea tuturor lucrurilor necesare pentru eveniment

Planificare:

  • Stabilirea unui buget și previziunile necesare
  • Întocmire listă cu toate detaliile
  • Template pentru centralizarea listei de invitați
  • Întocmirea unui desfășurător/program din ziua nunții

Coordonare:

  • Coordonarea pregătirilor dinainte și în ziua evenimentului
  • Contactul cu furnizorii cât și supravegherea activității lor
  • Urmărirea programului și respectarea lui
  • Adaptare la diferite situații neprevăzute și reorganizare în funcție de caz

Alte detalii:

Consultanța de la început va dura între 1h-1h30m deoarece vă voi prezenta toate pachetele disponibile și cel personalizat. După această discuție dacă nu vă hotărâți pe loc, aveți termen de câteva zile pentru a-mi furniza un răspuns concret.

Dacă răspunsul este unul pozitiv și vom colabora împreună, la următoarea ședință o să stabilim toate detaliile principale (tematică, concept, buget, întâlniri cu furnizorii etc). În portofoliul meu deja am modele de invitații, listă de invitați, template cu buget si organizarea lui, dar și toate informațiile necesare vouă.

Totul se va adapta în funcție de preferințele voastre, de program și de bugetul care va fi stabilit de la bun început. Programul va fi stabilit de comun acord atât cu voi cât și cu furnizorii, iar toate vor decurge conform desfășurătorului. Asta pentru a ne asigura că totul va fi perfect în ziua evenimentului!

P.S: Pentru evenimentele dinafara județului Alba Iulia se va adăuga cheltuiala cu transportul + cazarea

PACHET GOLD (coordonare în ziua evenimentului)

Include:

  • Prezența mea în ziua evenimentului (de la început la sfârșit)
  • Dumneavoastră aveți deja furnizorii și toate detaliile puse la punct ca eu să le pot verifica și să am programul pentru ziua respectivă
  • Întocmesc un program și desfășurător pentru ziua evenimentului
  • Sunt prezentă la locație ca să mă asigur că totul se desfășoară conform programului și incidentele neprevăzute sunt gestionate rapid și corect
  • Recomandări pe durata evenimentului pentru o desfășurare optimă

NU include:

– Template cu estimare buget

– Template cu listă de invitați

– Organizarea înaintea evenimentului

P.S: Pentru evenimentele dinafara județului Alba Iulia se va adăuga cheltuiala cu transportul + cazarea

PACHET SILVER (coordonare înainte de ziua evenimentului)

Consultanță (la telefon, pe whatsapp/email sau fizic)

  • Stabilirea conceptului de nuntă și tematică
  • Recomandare de locație și furnizori (cât și găsirea lor plus păstrarea legăturii până în ziua evenimentului)
  • Bifarea tuturor lucrurilor necesare pentru eveniment

Planificare:

  • Stabilirea unui buget și previziunile necesare
  • Întocmire listă cu toate detaliile
  • Checklist cu lucruri de făcut înainte de nuntă
  • Sfaturi pentru ziua evenimentului
  • Template cu listă de invitați

Coordonare:

  • Coordonarea pregătirilor dinainte de ziua evenimentului
  • Adaptare la diferite situații neprevăzute și reorganizarea în funcție de caz

NU include:

  • Prezența mea/Comunicarea cu furnizorii/colaboratorii în ziua evenimentului

P.S: Pentru evenimentele dinafara județului Alba Iulia se va adăuga cheltuiala cu transportul + cazarea

PACHET PERSONALIZAT

Aici intră orice tip de eveniment personalizat indiferent că este:

  • Nuntă
  • Botez
  • Majorat/ Zi de naștere
  • Evenimente private
  • Evenimente corporate
  • Gală
  • Teambuilding
  • Petrecerea burlacilor/burlăcițelor
  • Petreceri de orice fel

Preț: personalizat

P.S: Pentru evenimentele dinafara județului Alba Iulia se va adăuga cheltuiala cu transportul + cazarea

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart